torsdag den 18. november 2010

Ny roman på vej


Jeg har fået antaget en ny ungdomsroman på Gyldendal. Den hedder "Liv på spil" og udkommer formentlig til marts 2011.
Handlingen går kort fortalt ud på, at en dreng, som spiller meget på computer, helt tilfældigt får fat i et computerspil, som ingen har hørt om. Det viser sig, at han kan styre alle mennesker med det spil. Han bliver på en måde gud. Gud er gamer!
Han finder hurtigt ud af, at han kan løse mange af sine, forældrenes og vennernes problemer, men han finder også ud af, at hver gang han løser et problem, skaber han tre nye.

Udkommer marts 2011

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig rigtig meget til at læse den, men jeg synes stadig, du skal overveje om titlen ikke bør være Gud gamler. En titel, der fanger og vækker nysgerrighed.

    SvarSlet
  2. Du mener "Gud er gamer". Ja, det er stadig en mulighed, men jeg er lidt bange for at det vil skræmme pigelæsere væk.

    SvarSlet
  3. Ups, ja - sorry :-) Det er jeg overbevist om, at den ikke vil. Og skulle titlen skræmme enkelte piger, er de næppe målgrupen uanset....

    SvarSlet