tirsdag den 15. marts 2016

Anmeldelse


’Luftkasteller’ er en smuk og krøllet fortælling om kærlighed og venskab, om fornemmelsen af ensomhed, om håb og drømme, og om de tanker vi har om os selv og verden omkring os.
Fantasi eller virkelighed, magisk realisme eller Søren Jessens Univers? Under alle omstændigheder er jeg fanget af bogen allerede efter få sider. Hvis man som jeg holder af at undres over verden og de mennesker, der bor i den, så kan jeg anbefale Søren Jessens nyeste roman ’Luftkasteller’. Sproget er meget visuelt, og det skærper min læseoplevelse tydeligt at kunne forestille mig steder og personer.
Jeg ville ønske, at romanen havde været dobbelt så lang, for jeg var i rigtig godt selskab med disse lidt skæve og dog almindelige personer.

Læs hele anmeldelsen her: Anmeldelse på Litteratursiden.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar